poniedziałek, 3 lutego 2014

Wyróżnienie Liebster Blog

Się przytrafiło wyróżnienie, co się nazywa Libster Blog - bardzo dziękuję Ance z colorowankaa.blogspot.com:)
 
Zasady Gry:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Ruszam do pracy:
1.Aktualnie czytam?
Trochę tego jest, wszystko czeka na odpowiedni nastrój i odrobinę spokoju: "The Mysteries of Glass" Sue Gee, "W dżungli podświadomości" Beaty Pawlikowskiej oraz Weranda Country. "Czytam" również obrazkową książeczkę "Maluszek patrzy" - do znudzenia:)
2.Film, który polecam na długie zimowe wieczory i dlaczego?
Trudno mi coś wybrać, ale niech będzie: "Afonia i pszczoły" J.J. Kolskiego. Dlaczego? Bo przez cały długi zimowy wieczór można się zastanawiać, o co w tym filmie właściwie chodzi i co znaczą kwestie wypowiadane przez bohaterów w języku rosyjskim (jakieś 50%?).  W ogóle polecam filmy Kolskiego:)
3. Zwierzątko w moim domu?
Mały Dzik. Kot. A właściwie kotka. Nie wiem jednak, czy można mojego towarzysza nazwać zwierzątkiem. Jak sama nazwa wskazuje, jest to zwierz.
4. Podróż  marzeń ?
Jest wiele miejsc, które na mnie czekają. Ale taka wymarzona podróż - od lat - to wyprawa do Petry w Jordanii i do Krainy Jezior w Anglii
5. Ulubiona bajka z dzieciństwa ?
"Wilk i zając".
6.Przypadek czy przeznaczenie ? Proszę uzasadnić odpowiedź.
W moim życiu nic się nie dzieje przypadkowo. Nawet jeśli coś z pozoru jest beznadziejnym zwrotem akcji, po jakimś czasie okazuje się, że tak właśnie miało być, bo konsekwencje na dłuższą metę są pozytywne:) Przeznaczenie.
7.Osiągnięcie/sukces życiowy, z którego jestem zadowolona najbardziej?
Dobre pytanie, daje do myślenia:) Mam skłonność do deprecjonowania swoich osiągnięć i trudno mi coś wybrać z tej oszałamiającej ilości:) Jestem przekonana, że największy sukces jeszcze przede mną:)
8.Czy pamiętasz blog, który przeczytałaś po raz pierwszy w życiu?
Nie jestem pewna, czy to był akurat taki zupełnie pierwszy blog, ale na pewno jeden z pierwszych i do tej pory ulubiony: mygreencanoe.blogspot.com
9.Mam słabość do ...?
Bombek:D Dzbanków do herbaty. Kotów. Border Collie. Cebulek kwiatowych:D Czipsów. Drewna oliwkowego. Włóczki. Koloru turkusowego. Mówiłam już o bombkach? Ta lista chyba nigdy się nie skończy.
10.Jakie zajęcie domowe lubisz najbardziej a jakiego nie znosisz?
Uwielbiam prać, a właściwie włączać mój sprzęt AGD i zmieniać pościel (te zajęcia łączą się z sobą:) ) Nie znoszę, ale to naprawdę nie znoszę mycia naczyń. Błe.
11.Jak myślisz, co będziesz robić na emeryturze?
Mieszkać w Chorwacji i prostować zmarszczki w ciepłym morzu, a w wolnym czasie opiekować się sadem oliwnym. Jest też opcja ze stadem owiec;)

A teraz czas na moje nominacje:

oraz pytania:
1. Moje ulubione miejsce to...
2. Co sprawia, że chcesz wstać rano z łóżka?
3. Najchętniej...
4. Moje największe marzenie:
5. Zapach, który kojarzy się z dzieciństwem.
6. Wyjątkowa potrawa?
7. Książka, której nie można zapomnieć.
8. Jaki blog najbardziej Cię inspiruje?
9. Co najbardziej lubisz w swoim blogu?
10. Lato czy zima? Dlaczego?
11. Nie mogę żyć bez...

Zapraszam do zabawy - oczywiście udział dobrowolny:) Będzie mi bardzo miło, jeśli się dołączycie:) Pozdrawiam serdecznie!

7 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie! Nie wezmę udziału, bo nie mam na to czasu... Ale dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. BLOGERZY KOCHANI I BLOGERKI! POMÓŻMY FRANKOWI!!! informacja na blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, pięknie dziękuję za wyróżnienie, chętnie wezmę udział :-) No i oczywiście zostaję tu na dłużej. Świetnie urządziłaś kącik czytelniczy, Życzę Ci wielu błogich wieczorów w fotelu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo za wyróżnienie, miło mi:) pozwolę sobie odpowiedzieć na pytania u siebie na blogu.
    Pozdrawiam cieplutko:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedź na pytanie 11 jest rewelacyjna i bardzo mi się podoba. Gdybym prowadziła konkurs na najlepszą odpowiedź z pewnością zajęłabyś miejsce pierwsze:) Dzięki za udział w zabawie, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. To była czysta przyjemność, to ja dziękuję:) A co do pytania 11 - dobre pytanie, dobra odpowiedź:D

    OdpowiedzUsuń