piątek, 26 grudnia 2014

W świątecznej krainie:)

Niektórzy z Was pewnie szykują się już do chowania świątecznych dekoracji;), tymczasem ja dopiero się zorganizowałam na tyle, żeby moje tegoroczne skarby pokazać. Od rana mamy dziś śnieżycę, więc i trochę więcej magii:) Choć czas samych świąt spędzamy zawsze w domach rodziców, to powrót do naszego, takiego pachnącego i pełnego błyskotek, jest dla nas ogromną radością:)


















W tym roku prezenty dosłownie nas zalały. Zakochałam się w ikeowym papierze w czerwone bombki:) Uwielbiam pakowanie:)







Postawiliśmy też na prezenty hoummejdowe: papryczki chilli z plantacji Endiego i syrop do herbaty z kwiatów czarnego bzu. Już postanowione, że w przyszłym roku robimy podwójną lub potrójną ilość, jest rewelacyjny!




A na koniec wisienka na torcie:) W tym roku nad stołem zawisła konstrukcja wykonana na BARDZO specjalne życzenie w pracowni Endiego, mistrza spawania:D Podoba mi się ogromnie, szczególnie w towarzystwie kolekcji bomb:) Poza sezonem ma służyć jako wieszak na inne ozdoby lub zioła:)





Chciałam dodać jeszcze parę słów o świątecznych pysznościach, ale właśnie usłyszałam od Endgiego: "Jak ci idzie w ogóle?". Endi ma mi za złe, że wcale się nie chcę opiekować Bonkiem, kiedy on jest w domu:) Tak więc o czymś dobrym będzie następnym razem:)

Życzenia spóźnione, ale nadal aktualne: Cudownego drugiego dnia Świąt - niech będzie pełen spokoju i radości:) Dziękuję też za wszystkie dobre słowa i życzenia:)

Do następnego
A.

4 komentarze:

  1. piękna choinka :-)
    samych serdeczności dla Was :*

    p.s. doszła paczuszka :*:*:* dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz wiem czemu nie masz czasu odpisywać :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Do żadnego chowania dekoracji się nie szykuję :-) I Ty też tego nie rób - pięknie u Was! Bardzo specjalne życzenie zostało pięknie wykonane, fantastyczna sprawa. Bombeczki z TK Maxxxa? :-) Wszystko zgrabne, cieszy oko, a prezenty zapakowane tak, że aż nie chce się ich od razu otwierać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Dziewczyny:) TK Maxxx i ich bombeczki to moje uzależnienie, którego nie mam zamiaru leczyć. Od października namawiam kogo się da na "wycieczki", a od Endiego niezmiennie słyszę "Tylko nie wydaj całej kasy";)

    OdpowiedzUsuń