piątek, 23 grudnia 2016

Czerwony

Dlaczego kolor czerwony kojarzy się ze świętami? Jest to dla mnie prawdziwa zagadka. Ach jak lubię grudniowe stylizacje z kroplą czerwieni. Tylko nie u mnie w domu, bo czerwony zaraz po pomarańczowym to najbardziej niestrawny dla mnie kolor. Jeszcze bombki muchomorki udaje mi się przemycić w tajemnicy przed samą sobą. Drugą tajemnicą wszechświata jest kisiel żurawinowy, który podobno wielu osobom kojarzy się ze świętami. Ale jak to? Jeszcze konfitura żurawinowa, to okej. Ale jakiś kisiel? Chcąc być na bieżąco (albo przynajmniej nie do tyłu), sprawdziłam. I przysięgam, nie ma piękniejszego czerwonego, niż ona:) A kisiel bardzo dobry:)







I to by było na tyle świątecznej czerwieni w moim domu. Następnym razem będzie multikolor z przewagą różu:)

Do usłyszenia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz