środa, 11 lutego 2015

Flower power

Nie lubię udzielać rad ani dobrych, ani złotych nawet. Jednak czasem nachodzi mnie, żeby podzielić się ze światem swoim wspaniałym doświadczeniem. Choćby tylko po to, żebym sama nie zapomniała:) I oto jest dzień.

Nie ma lepszego lekarstwa na obniżony nastrój, zniechęcenie, marudzenie i zmęczenie niż SEN. Wiem, wiem. Sen to w dzisiejszych czasach towar bardzo deficytowy. Jest tyle do zrobienia, tyle do obejrzenia, przeczytania, wyprasowania. Czasem z przyzwyczajenia nie chce się spać. Czasem się nie może, bo na przykład czyjeś dziecko, na przykład nasze (to najgorszy przypadek!), ma w nocy nastrój bardziej obniżony niż my i wyraża to krzykiem. Krzykiem trwającym kilka dobrych godzin. Do kilku pobudek nocnych, spowodowanych obecnością w domu młodego okazu homo sapiens można się przyzwyczaić, zwłaszcza, że z czasem (czasem bardzo długim czasem...) liczba tychże się zmniejsza, a i obsługa dziecięcia staje się prostsza. Cóż z tego, skoro i tak nie ma czasu na spokojny, długi, nieprzerwany sen. Nie ma czasu? A jest czas na obniżony nastrój, zniechęcenie, marudzenie i brak sił? No tym bardziej nie:D

Jestem dziś wybitnie szczęśliwa, superproduktywna i bardzo pozytywnie nastawiona do życia i swoich obowiązków. Wykreślam radośnie pozycje z listy zadań, nie irytuję się zbytnio na chimery Bączka i jakaś taka natchniona wiosną się czuję.

Wyspałam się. Pierwszy raz od bardzo dawna. Jak to jest, że parę godzin relaksu więcej układa nam wszystko w głowach na swoim miejscu?

Mam taki pomysł. Wrzucę tu ślad wiosny, która mnie tak cieszy, światła trochę Wam zostawię i zniknę w czeluściach mojej cudownej nocnej kryjówki:) Dobranoc:*









1 komentarz:

  1. Dobrze powiadasz :-) Prawda stara jak świat, a tak ciężko jest ją zastosować w praktyce. Oby częściej Ci się zdarzało :-) Może i ja się pokuszę, by choć raz w tygodniu..? :-) Zwiastuny wiosny bardzo apetyczne, podjudzają bunt przeciw zimie, który już od kilku dobrych dni w sobie noszę. Oby do wiosny :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń